نسخه Radeon Adrenalin Edition 18.1.1 از درایور کارت‌های گرافیک AMD منتشر شد

Radeon Adrenalin Edition

به تازگی نسخه Radeon Adrenalin Edition 18.1.1 که  از درایور کارت‌های گرافیک AMD می باشد منتشر شد. درایور مذکور علاوه بر رفع تعدادی از باگ‌ها و مشکلات نسخه قبلی خود، سازگاری بهتری نیز با بازی‌های جدید و قدیمی دارد.

اطلاعاتی که از سمت AMD بدست آمده حاکی از آن است که درایور جدید Radeon Adrenalin Edition 18.1.1 ، موجب سازگاری بیشتر با بازی‌های DirectX 9 شده و نیز سبب می‌شود قابلیت‌هایی همچون Radeon Overlay با عملکردی بهتر روبرو شوند. همچنین می توان به تغییراتی دیگر مانند رفع بسیاری از مشکلات و معایب برنامه‌های جانبی نظیر Radeon WattMan، Radeon Settings و Movies & TV Player در نسخه مذکور اشاره نمود.

لازم به ذکر است که درایور جدید منتشر شده سازگاری بهتری را با بازی‌هایی نظیر Starcraft 2 و Playerunknown’s Battlegrounds فراهم کرده و  از بروز بسیاری از مشکلات پیشین جلوگیری می نماید.این درایور نیز مانند قبل فقط با دو نگارش 32 و 64 بیتی از سیستم عامل‌های ویندوز 7 و 10 سازگاری دارد و به توصیه AMD بهتر است که کاربران برای نصب این درایور ابتدا نسخه پیشین و قدیمی‌تر آن را از روی سیستم‌های خود پاک کنند.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت