کارت های گرافیک و احتمال کاهش قیمت آن ها

gigabyte

کارت های گرافیک

همان طور که می دانید هیچگاه سیستم‌های گیمینگ رده بالا ارزان قیمت نبوده اند، با این حال هجوم ماینرها موجب شده است که این سیستم ها بیشتر از قبل گران شوند. البته باید گفت که خبرهای خوشی در این حوزه منتشر شده است. به ادعای نشریه معتبر DigiTimes در یک گزارش اختصاصی، تولیدکنندگان کارت های گرافیک تایوانی با افت 40 درصدی فروش کارت گرافیک مواجه هستند و دلیل این امر نیز کاسته شدن از تقاضای ماینرها اعلام شده است. بر اساس گزارش ها نه تنها دیگر فارم های بزرگ همچون گذشته کارت گرافیک جدید تهیه نمی‌کنند، بلکه برخی از آنها به طور کامل تعطیل شده‌اند.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره در تلاش بوده تا بروزترین اطلاعات و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه نماید.

گفتنی است که در این گزارش از اسامی شناخته شده ای چون MSI ،Gigabyte و TUL یاد شده و ادعا می شود افت تقاضا در بخش ماینینگ بر فعالیت آن ها تأثیر داشته است. به اعتقاد این نشریه معتبر، کاهش تقاضا در بخش ماینینگ سرانجام موجب می شود تا تولیدکنندگان و کانال های توزیع به اجبار قیمت ها را کاهش دهند.

البته هنوز قیمت ها از فاصله زیادی با قیمت های اصلی برخوردارند، اما در هر صورت این قیمت ها به طور چشمگیری کاهش یافته اند. در حال حاضر نیز این امکان وجود دارد که با پرداخت هزینه 480 دلار یک کارت گرافیک GeForce GTX 1070 از فروشگاه Newegg را خریداری نمود. قیمت کارت‌های GeForce GTX 1070 Ti نیز از 510 دلار شروع می‌شود. ارزان ترین کارت 6 گیگابایتی GeForce GTX 1060ا320 دلار قیمت دارد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت