دستیابی به سرعت 15 گیگابایت بر ثانیه تنها با یک کارت SSD

ssd 2019
امسال در کامپیوتکس 2019 نسل بعدی مادربردهای مبتنی بر چیپست AMD موسوم به X570 معرفی شدند. همراه با معرفی این مادربردها نسل سوم پردازنده‌های RYZEN نیز معرفی شدند که هر دو دسته محصولات تازه نفس از خطوط ارتباطی PCI-E نسل چهارم پشتیبانی می‌کنند. حال که استاندارد نسل چهارم با پردازنده‌های جدید، مادربردهای X570 و پلتفرم‌های نسل بعدی همراه خواهد بود، درایوهای ذخیره سازی که از PCI-E استفاده می‌کنند سرعت بسیار بالایی خواهند داشت.
در جریان کامپیوتکس امسال، کمپانی گیگابایت به تازگی از یک کارت SSD رونمایی کرده که مبتنی بر استاندارد PCI-E نسل چهارم است. این کمپانی محصول جدید را با نام Auros AIC Gen4 SSD کرده که همانند یک کارت گرافیک بر روی درگاه PCI-E نصب می‌شود. بر روی این کارت AIC می‌توان حداکثر چهار درایو حالت جامد (M.2) با ظرفیت دو ترابایت را نصب کرد که در مجموع 8 ترابایت فضای ذخیره سازی در اختیار خواهد گذاشت. نکته مهم‌تر این است که با فعال کردن پیکربندی RAID 0 می‌توانید سرعت بی‌نظیری در لحظه را تجربه کنید. گیگابایت در غرفه خود این کارت AIC را تست کرده و نتیجه سرعت 15 گیگابایت بر ثانیه برای خواندن را به نمایش گذاشته است. بدنه این کارت SSD از آلومینیوم بوده و همانند کارت‌های گرافیک دارای فن خنک کننده است. افزون بر این، در داخل این محصول هیت‌سینک‌های خنک کننده نیز برای درایوها قرار دارند.

ما را در تخصصی ترین مرکز بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد و تعمیرات(امین پایتخت)  با استفاده از دانش روز و آخرین تجهیزات ریکاوری اطلاعات همراهی کنید.

منبع: سایت سخت افزار

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت