اعتراف اپلیکیشن لالیگا به جاسوسی از کاربران

جاسوسی اپلیکیشن لالیگا

لیگ فوتبال اسپانیا اعتراف کرد که اپلیکیشن آن با مکان یابی و ثبت کلیپ صوتی از کاربران خود جاسوسی می کرده است. بر اساس گزارشات، لالیگا اعلام کرده که اپلیکیشن رسمی گوشی های هوشمندش با هدف شناسایی و دستگیری اشخاصی که غیر قانونی بازی های فوتبال را پخش می کنند، صدای کاربران را ضبط می کرده است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

لیگ اسپانیا در این خصوص گفته که اپلیکیشن مخصوص آن ها موقعیت مکانی کاربران را ردیابی می کرد و اگر آن ها  در رستوران یا کافی شاپ بودند، با بهره گیری از میکروفون های دستگاه صدا را ضبط می کرده است.

این برنامه با بهره گیری از الگوریتمی می توانست بفهمد که کاربر بازی فوتبال را تماشا می کند یا صاحب رستوران و کافه اجازه پخش آن بازی را دارد یا خیر. لالیگا معتقد است که هیچ کار غیر قانونی انجام نداده و کاربران این برنامه خودشان به اپلیکیشن اجازه دادند تا به موقعیت مکانی و میکروفون آن ها دسترسی داشته باشد. در ادامه آن ها اعلام کردند هیچ کدام از کارمندانشان کلیپ های صوتی مذکور را گوش نداده اند.

اپلیکیشن لالیگا را تا به امروز در حدود ۱۰ میلیون نفر از سرتاسر دنیا دانلود و نصب کرده اند.لازم به ذکر است که لالیگا اعلام کرده از کاربران خارج اسپانیا هیچ کلیپ صوتی ضبط نشده است. به گفته ی این سازمان، پخش غیر قانونی مسابقات، سالانه مبلغی بیش از ۱۵۰ میلیون یورو خسارت برای آن ها در پی داشته است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت