اولین تصاویر از کنسول Xbox Series S فاش شد

کنسول Xbox Series S

پس از مدت‌ها انتظار، در نهایت کنسول اقتصادی و خوش قیمت Xbox Series S به همراه قیمت و تصاویر کامل لو رفت.

شرکت مایکروسافت کنسول Xbox Series X را با قدرت بسیار بالا، یعنی 12 ترافلاپ در ثانیه معرفی کرد. این کنسول بسیار قدرتمند است. همچنین این کنسول از HDR و فناوری Ray Tracing پشتیبانی می‌کند. همچنین این کنسول قابلیت اجرای بازی با کیفیت 4k را دارد. همچنین گفته می‌شود قیمت کنسول Xbox Series X حدود 500 دلار می‌باشد. با این وجود بسیاری از کاربران در سراسر دنیا و مخصوصا کشور‌هایی مثل ایران دنبال کنسولی ارزان‌تر بودند.

کنسول Xbox Series S

مایکروسافت نیز برای اینکه بازار را از دست ندهد و کاربران از هر قشر را راضی نگه دارد، کنسولی ارزان قیمت‌تر را به نام Xbox Series S معرفی کرد. این کنسول از Xbox one S قدرتمندتر بوده و از Xbox one X تا حدودی ضعیف‌تر است.

این کنسول قابلیت اجرای بازی با کیقیت FHD را دارد و با هدف کنترل و کاهش قیمت، درایو نوری را از آن حذف کرده است.

حال اینک مشخص شده است قیمت کنسول Xbox Series S در حدود 299 دلار می‌باشد که برای بسیاری از افراد رقم مناسبی است. قرار است به زودی از این کنسول به صورت رسمی رونمایی شود و مایکروسافت برای آن برنامه‌هایی در نظر دارد.

از نظر ظاهری این کنسول ترکیبی از Xbox One و Xbox Series X است. مایکروسافت سیستم تهویه نسبتا بزرگی برای آن در نظر گرفته است و آن را بالای کنسول قرار داده است.

آنچه مشخص است این است که قدرت کنسول ارزان قیمت مایکروسافت نسبت به مدل گران‌تر آن قطعا کمتر است و توانایی اجرای بازی با کیفیت 4K را ندارد.

بیشتر بخوانید : قیمت Xbox Series X در خرده فروشی آفریقایی

منبع: theverge

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت