سامسونگ و ال‌جی اجازه فروش نمایشگر به هواوی را نخواهند داشت

فروش نمایشگر به هواوی

در گزارشات جدید منتشر شده از سوی دو شرکت کره‌ای ال‌جی و سامسونگ سفارشات نمایشگر به کمپانی هواوی به حالت تعلیق درآمده است. همچنین به نظر می‌رسد بخش تامین حافظه این شرکت نیز در معرض خطر قرار دارد.

هواوی در طی 18 ماه گذشته بسیار سختی کشیده است. دسترسی این شرکت به سرویس گوگل مسدود شد. حتی در تامین چیپست شرکت‌های متفرقه نیز دچار مشکل شد و رابطه‌شان با TSMC، تولید کننده چیپست‌های کرین نیز قطع شد. در حالی که همه فکر می‌کردند شرایط از این بدتر برای هواوی نمی‌تواند بشود، اما ظاهرا اتفاق بدتری برای این کمپانی معروف افتاد است.

Chosun Biz رسانه‌ای در کره جنوبی به تازگی در گزارشات خود اعلام کرده است که سامسونگ دیسپلی و ال جی دیسپلی از تولید و عرضه نمایشگر برای هواوی پریمیوم انصراف داده‌اند و این تصمیم نیز به دلیل تحریمات و ممنوعیت‌هایی است که آمریکا از تاریخ 15 سپتامبر وضع کرده است.

به طور کلی هواوی نمایشگرهای خود را از ال‌جی، سامسونگ و شرکت چینی BOE تامین می‌کند. حال با انصراف این دو شرکت کره‌ای، شاید هواوی مجبور شود تمام نمایشگر‌های خود را از شرکت BOE بخرد.

با این حال هواوی در حال آزمایش نمایشگرهای جدیدی مانند Tianma ، visionox و CSOT نیز هست. با این حال باز هم ممکن است هواوی در تامین دیگر قطعات نیز به مشکل بخورد.

البته این همه ماجرا نیست و به نظر می‌رسد که سامسونگ الکترونیکس و SK Hynix نیز معاملات خود را با هواوی متوقف کنند. از آنجایی که این دو برند از بزرگ‌ترین نام‌های تولیدکننده رم و حافظه‌های فلش برای گوشی‌های هوشمند است ، تایید این خبر هواوی را در تامین این قطعات به مشکل خواهد خورد.

باید دید تا سرنوشت هواوی چه می‌شود. شرایط مشابه برای شرکت ZTE نیز به وجود آمد که در نهایت ZTE تسلیم شد و با پرداخت جریمه توانست فعالیت خود را از سر بگیرد. حال باید دید آیا هواوی تسلیم می‌شود و یا در راه‌های جایگزین مد نظر خود موفق می‌شود.

دیدگاه شما کاربران امین دیتا در این زمینه چیست؟

منبع: androidauthority

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت