برای بازیابی اطلاعات هارد سامسونگ چه باید کرد؟

بازیابی اطلاعات در صورت آسیب فیزیکی به هارد

شاید این سوال به ذهن شما خطور کند که برای بازیابی اطلاعات هارد سامسونگ چه کنیم؟ خوب است بدانید که متداول ترین مشکل هارد دیسک های سامسونگ، سوختگی PCB (تخته مدار چاپی) می باشد.

برای بازیابی اطلاعات هارد سامسونگ چه باید کرد؟

این مشکل معمولاً در اثر گرمای بیش از حد یا افزایش نوسان برق بوجود می آید. گاهی اوقات منبع تغذیه (پاور) می تواند باعث سوختگی و خرابی برد الکترونیکی و چیپ PCB شود، جدا از این مشکلات به نظر می رسد آنها بدون چنین مشکلاتی هم مستعد خرابی هستند.

به طور معمول در این وضعیت شدت سوختگی به حدی است که بوی تند سوختگی به مشامتان می رسد. در صورت بروز این مشکل در هارد سامسونگ، هر چه سریع تر دستگاه را خاموش کنید.

گاهی اوقات ممکن است آنها از خرابی های منطقی رنج ببرند، تخریب شدن اطلاعات،ویروس ها و بد افزارهای مخرب می تواند سبب از دست دادن اطلاعات شما شوند. در نتیجه این موضوع سبب می شود تا هارد لپ تاپ یا کامپیوتر نتواند اطلاعات را نشان دهد.

همچنین در صورت شنیدن هرگونه صدای غیرمعمول مانند کلیک ، تیک زدن یا وزوز ، سریعاً هارد را خاموش کنید.  ممکن است صدای هارد مربوط به خرابی هد خواندن / نوشتن باشد که به دیسک های (پلاترها) برخورد می کند.

و باعث آسیب بیشتر و از بین رفتن اطلاعات ممکن می شود. در نتیجه بهتر است سریعا با امین پایتخت تماس بگیرید. همکاران ما به شما کمک می کنند. تا برای بازیابی اطلاعات هارد سامسونگ، بتوانید نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید.

 

 

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت