بهترین ابزارهای تعمیر هارد دیسک در سال 2021

ابزار استفاده از دیسک

طبق آخرین بررسی ها در خصوص قابلیت اطمینان هارد دیسک توسط Backblaze (ارائه دهنده خدمات ذخیره سازی و پشتیبان گیری ابری)، میزان خرابی سالانه هارد دیسک های مدرن حدود 2 درصد است. این بدان معناست که اگر ما یک گروه 50 نفره داشته باشیم، هر فرد در این گروه از دو هارد دیسک (شاید یکی در داخل کامپیوتر شخصی و دیگری در لپ تاپ) استفاده کند. در این صورت یکی از این 50 فرد تمام داده های ذخیره شده را ظرف یک سال روی هارد دیسک ها از دست می دهد.

اگر داده های مهم را بدون پشتیبان گیری مناسب در کامپیوتر خود نگه دارید، خیلی مرااقب باشید. وقتی خرابی هارد دیسک رخ می دهد، نه تنها دسترسی به فایل های خود را از دست می دهید بلکه حتی نمی توانید سیستم عامل خود راه اندازی کنید تا به دنبال راه حل در وب باشید.

مانند بسیاری از موارد دیگر در زندگی، حتی در مورد تعمیر و بازیابی هارد دیسک، آمادگی کلید موفقیت است. اگر می دانید چرا هارد دیسک خراب می شود و با محبوب ترین راه حل های تعمیر و بازیابی هارد دیسک آشنا هستید، شانس بیشتری برای دیدن مجدد فایل های خود دارید.

3 ابزار برتر نرم افزار تعمیر هارد دیسک

اکنون که دانستید چه عواملی باعث خرابی هارد دیسک می شود. لیستی از 3 ابزار برتر نرم افزار تعمیر HDD را برای شما آماده کرده ایم که می توانید برای تجزیه و تحلیل، جلوگیری و حل تقریباً همه مشکلات رایج هارد دیسک استفاده کنید.

  1. Disk Drill – بهترین نرم افزار تعمیر کامل هارد دیسک

انتخاب بهترین نرم افزار تعمیر هارد دیسک کار دشواری نیست. Disk Drill با توجه به طراحی و ویژگی های آن، مدرن ترین مجموعه بازیابی اطلاعات در بازار است. با استفاده از Disk Drill می توانید بیش از 200 قالب فایل را از همه دستگاه های ذخیره سازی بدون هیچ گونه مهارت متخصص بازیابی کنید. ادعای شهرت Disk Drill رویکرد یک کلیک برای بازیابی اطلاعات است. به سادگی بر روی دکمه Recover کلیک کنید، این نرم افزار به طور خودکار از بقیه موارد مراقبت می کند.

جدا از توانایی بازیابی تقریباً هر فرمت فایلی که ممکن است با آن روبرو شوید، Disk Drill همچنین می تواند در حل همه سناریو تعمیر هارد دیسک به شما کمک کند زیرا همراه با دیگر ابزارهای رایگان برای نظارت بر دیسک، پاکسازی هارد دیسک، محافظت از داده ها، پشتیبان گیری از داده ها و خیلی بیشتر ارائه می شود. اگر وقت لازم برای یادگیری چندین ابزار نرم افزاری تعمیر دیسک سخت را ندارید، Disk Drill را دانلود کنید و مطمئن باشید که همراه با همه مواردی است که شما همیشه به آن نیاز خواهید داشت.

  1. WinDirStat – بهترین ابزار استفاده از دیسک

هنگامی که می خواهید یک دیسک سخت خراب کنید، ابتدا باید آنچه را که در آن ذخیره شده است را قبل از اقدام به تعمیر آن، کشف کنید. ممکن است دریابید که بیشتر فضای ذخیره سازی توسط فایل های ناخواسته ای که توسط برنامه های مختلف باقی مانده اند اشغال شده است.

مدیر فایل های سنتی برای این کار مناسب نیستند زیرا نمای بسیار محدودی از داده های ذخیره شده را ارائه می دهند.

ابزار استفاده از دیسک

ابزار استفاده از دیسک

WinDirStat یک مشاهده گر آمار استفاده از دیسک با یک نقشه نمای ویژه است که هر فایل را به عنوان یک مستطیل رنگی نشان می دهد که مساحت آن متناسب با اندازه فایل است. با دیدن یک مستطیل بزرگ در کنار صدها مستطیل کوچک، می دانید که به یک گراز فضایی نگاه می کنید.

  1. Clonezilla – بهترین ابزار تصویربرداری دیسک

Clonezilla یکی از مفیدترین ابزارهای نرم افزاری رایگان تعمیر هارد دیسک است. به شما امکان می دهد به راحتی پشتیبان گیری کامل از پارتیشن و دیسک ایجاد کنید، که می تواند در کامپیوتر های دیگر مستقر شود.

بهترین ابزار تصویربرداری دیسک

Clonezilla از سیستم فایل بسیار بیشتری پشتیبانی می کند که بیشتر متخصصان فناوری اطلاعات می توانند نام ببرند، و حتی از برخی از ابزارهای اساسی تعمیر بوت نیز برخوردار است.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد. از طریق سه ابزار بالا می توانید نسبت به تعمیر هارد دیسک خود اقدام کنید.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت