بیشترین و کمترین امنیت مربوط به کدام سیستم عامل هاست؟

phone

بنا به گزارشات شرکت های امنیتی، سیستم عامل اندروید نا امن ترین سیستم عامل موجود است.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته بر روی سیستم عامل های مختلف،سیستم عامل گوگل یا اندروید به عنوان نا امن ترین سیستم عامل موجود شناخته شد. تقریبا 80 درصد از حملات سایبری، اندروید را برای نفوذ هدف قرار داده اند و علاوه بر آن تاکنون بدافزار های زیادی هم برای این سیستم عامل ساخته شده است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

بر اساس گزارشات درصد قابل توجهی از از کاربران سیستم عامل اندروید که از طریق این سیستم عامل خرید بانکی انجام داده اند مورد حمله ی سایبری واقع شده اند. هکرها از طریق پیامک های ارسالی از سوی بانک، به اطلاعات حساب کاربران دسترسی پیدا کرده و از همین طریق از حساب آنها سرقت می کنند، این سرقت ها باعث صدمه ی 40 میلیون یورویی به کاربران سیستم عامل اندروید شده است.

شرکت های امنیتی برای کاهش اینگونه دزدی ها و حملات از کاربران اندروید خواسته اند سیستم عامل های خود را بروز رسانی کرده  و برای کاهش ریسک، نرم افزارهای شناسایی بدافزار را نصب نمایند.

بررسی ها نشان می دهند که اندروید پر استفاده ترین سیستم عامل تلفن های همراه هوشمند بوده و امن ترین سیستم عامل هم ویندوز فون می باشد.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت