حافظه های ToughRAM Z-ONE RGB DDR4-3200 16GB وارد بازار شد

 شرکت Thermaltake ، برند برتر PC DIY برای زمینه‌های Cooling ، Gaming Gear و Enthusiast Memory ، امروز خبر از انتشار  3200 TOUGHRAM Z-ONE RGB DDR4 Memory Kit مگاهرتز داد که توسط سیستم‌عامل‌های Intel و AMD نیز پشتیبانی می‌شود. از ویژگی‌های ساخت‌وساز 10 لایه PCB برای بهبود عملکرد و ثبات ، TOUGHRAM Z-ONE RGB دارای اجزایی با کارایی بالا ازجمله تراشه‌های حافظه بادوام انتخاب‌شده ، لایه داخلی مس oz2 برای هدایت الکتریکی پیشرفته و Golden fingers μ10 برای مقاومت بالا و اطمینان از عملکرد نهایی در بازی است.

علاوه بر این ، حافظه TOUGHRAM Z-ONE RGB می‌تواند توسط نرم‌افزار کنترل شود تا درجه حرارت واقعی، فرکانس و کارایی آن را رصد کرد و بیش از 25 حالت جلوه‌های روشنایی خیره‌کننده‌ای ایجاد کند. همچنین کاربران می‌توانند با TT RGB PLUS حداکثر تنظیمات منحصربه‌فرد خود را برای  RGB color theme در اختیار داشته باشند.

حافظه های 16GB

هماهنگی TT RGB PLUS ، TT AI Voice Control ، Razer Chroma و Amazon Alexa RGB با TOUGHRAM Z-ONE RGB ،به کاربران این امکان را می‌دهد که اکوسیستم خود را با 10 LED فوق‌العاده پرنور و دستور پذیر برای نورپردازی خیره‌کننده 1 RGB بسازند. TOUGHRAM Z-ONE RGB همچنین از مادربردهایی که دارای 5 عدد هدر باقابلیت دستور پذیری هستند:RGB – ASUS Aura Sync ، GIGABYTE RGB Fusion ، MSI Mystic Light Sync و ASRock Polychrome پشتیبانی می‌کند

پخش‌کننده گرمای آلومینیومی این رم‌ها، اتلاف حرارت استثنایی را ارائه می‌دهد.این رم‌ها با ASUS Aura Sync ، GIGABYTE RGB Fusion ، MSI Mystic Light Sync و ASRock Polychrome سازگاری دارند. TOUGHRAM Z-ONE از مادربردهایی پشتیبانی می‌کند که مجهز به یک سربرگ RGB باقابلیت تنظیم 5 ولت هستند ، به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نصب نرم‌افزار یا کنترل‌کننده اضافی ، جلوه‌های روشنایی را مستقیماً از نرم‌افزار فوق کنترل کنید. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به وب‌سایت‌های رسمی ASUS ، گیگابایت ، MSI و ASRock مراجعه کنید.این رم باقیمت 89.99$ دلار امریکا در دسترس است.

منبع: sakhtafzar.com

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت