خط تولید آیفون SE 2020 در هند شروع به کار کرد

در سال‌های اخیر شرکت اپل به دنبال تولید گوشی‌های خود در کشور هند بوده است. در نهایت این کمپانی توانست در هند کارخانه‌ای تاسیس کند و گوشی‌های قدیمی خود را با قیمتی به نسبت کمتر در تولید کند. حال اخبار منتشر شده نشان می‌‌دهد گوشی محبوب آیفون SE2020 به تولید کارخانه هند نیز اضافه شده است.

کمپانی اپل در سال 2017 برای اولین بار گوشی آیفون SE را درهند تولید کرد و برای بازار محلی این کشور عرضه کرد. این گوشی به فروش خوبی دست پیدا کرد و اپل را به تولید گوشی‌های دیگر خود ترغیب کرد. درنهایت اپل نسخه‌های آیفون 6s، آیفون XR، آیفون 7 و آیفون 11 در کارخانه‌های هند تولید شد.

اپل قصد دارد تا با گسترش کارخانه‌های خود در کشور هند، وابستگی خود را به کشور چین کمتر کند تا جایی که به طور کلی از بازار چین برود زیرا محدودیت‌ها و تحریم‌های اخیر آمریکا بر کشور چین باعث شده تا اپل حسابی به دردسر بیفتد.

در ماه ژوئن شایعاتی در خصوص تاسیس خط تولید SE 2020 در کشور هند منتشر شده بود اما به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است که حاکی از شروع روند تولید گوشی‌های آیفون SE 2020 در کارخانه کشور هند اشاره دارد.

تولید آیفون se2020 در هند

گوشی آیفون SE 2020 در ماه مارس در بازار جهانی عرضه شد، اما محصول برای بازار هند با کمی تاخیر در ماه مه به قیمت 38900 روپیه عرضه شد. در حال حاضر اپل تصمیم گرفته تا قیمت این گوشی را در بازار هند به 35999 روپیه کاهش دهد و انتظار می‌رود با عرضه آیفون‌‎های SE 2020 تولید شده در کارخانه هند، قیمت این محصول در این بازار باز هم کاهش یابد.

آیفون‌های SE 2020 تولید شده در کارخانه هند به زودی وارد بازار جهانی می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد اپل در نظردارد تا آیفون 12 را از اواسط سال 2021 در کارخانه‌های هند تولید کند. معمولا کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده به دلیل ارزانی نیروی کار و همچنین معافیت‌های مالیاتی اقدام به تاسیس کارخانه در هند می‌کنند و اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دیدگاه شما کاربران امین دیتا در این زمینه چیست؟

منبع: financialexpress

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت