هارد دیسک های اکسترنال متفاوت کمپانی ایسوس

hard

هارد دیسک ASUS FX جدید ترین محصول کمپانی ایسوس میباشد که در آینده وارد بازار ایران هم خواهد. این هارد دیسک اکسترنال قابل حمل، خط تولید محصول تازه ی این برند بوده که از ظاهر آن میتوان فهمید که با یک محصول مخصوص بازی روبرو هستیم . برش های درهم و زیبا و خطوط طراحی شده بر روی بدنه ای که دو بار تزریق را دریافت کرده ، ظاهر جذابی به این هارد بخشیده است.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت همواره می کوشد تا بروزترین خبرها و همچنین خدمات بسیار مناسبی را در خصوص بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان ارائه دهد.

درون این هارد به HDD های 2.5 اینچی با ظرفیت 1 و 2 ترابایت مجهز شده. ASUS FX از فناوری رمزنگاری 256 بیتی از نوع AES برخوردار بوده و درگاه USB 3.1 نسل اول به عنوان اینترفیس در آن استفاده شده. این نوع هارد با بهره گیری از پهنای باند 5 گیگابیتی، از سرعتی مناسب و نزدیک به درگاه SATA III برخوردار می باشد.

علاوه بر آن، این هارد اکسترنال دارای قابلیت Aura Sync RGB بوده و درآن  از دیودهای LED RGB استفاده شده است که به شکلی خاص با فناوری Aura Sync کاملا سازگاری دارند. کاربران می توانند ضربان و اثرات روشنایی را در همه ی سخت افزارها و قطعاتی که Aura Sync را پشتیبانی می کنند، اشتراک گذاری نمایند. در صورت برخوردار نبودن قطعات از Aura Sync تنها ضربان های هارد دیسک قابل مشاهده می باشند.

کمپانی ایسوس همراه با این محصول یک نرم افزار ویژه عرضه میکند که شامل  راهکارهایی است برای گرفتن نسخه پشتیبان حتی از گوشی های موبایل.

مرکز بازیابی اطلاعات هارد امین پایتخت

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت