هارد قابل حمل بی‌سیم هم باتری بک آپ

هارد قابل حمل بی‌سیم هم باتری بک آپ

هم هارد قابل حمل بی‌سیم هم باتری بک آپ

هارد MiniStation™ Air 2 بوفالو یک هارد بی‌سیم قابل حمل با باتری درونی.
با این هارد وایرلس که با یک بار شارژ باتری آن تا ۱۲ ساعت کار خواهد کرد دیگر نگران ظرفیت کم حافظه گوشی خود نخواهید بود. با خرید این هارد بی‌‌سیم تمام فایل های صوتی و تصویری و اسناد خود را به همراه خواهید داشت و بدون نیاز به کابل و یا اینترنت به سادگی با گوشی هوشمند٬ تبلت٬ تلوزیون هوشمند٬ کامپیوتر با هر سیستم عاملی و یا کنسول های بازی می‌توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.
هارد قابل حمل بی‌سیم هم باتری بک آپ

هارد قابل حمل بی‌سیم هم باتری بک آپ

این هارد بی‌سیم به کمک Wi-Fi و DLNA و باتری درونی شما را قادر می‌سازد تا تمام اطلاعات ضروری خود را همیشه به همراه داشته باشید.

با باتری درونی این هارد وایرلس می‌توانید گوشی هوشمند خود را نیز شارژ کنید. و اگر نیاز به اتصال همزمان به اینترنت و هارد را به صورت وایرلس دارید خیلی راحت میتوانید این هارد بی‌سیم را تبدیل به یک هات اسپات اینترنت کنید.

توضیحات محصول

هارد قابل حمل بی‌سیم Buffalo MiniStation™ AIR 2) HDW-PDU3)

با این هارد قابل حمل بی‌سیم اطلاعات خود را به صورت بی‌سیم بدون نیاز به اینترنت به اشتراک بگذارید. هر زمان که نیاز داشتید حجم بالایی از اطلاعات را جا به جا کنید به کمک درگاه USB3.0 با سرعتی در حدود ۵Gbps یعنی ده برابر سرعت درگاه استاندارد USB 2.0 این هارد سرعت انتقال اطلاعات را به حد فوق العاده‌ای افزایش می‌دهد.

این هارد قابل حمل بی‌سیم با بهره جستن از Wi-Fi درونی و دارا بودن DLNA به راحتی به تمامی تجهیزات هوشمند شما از قبلی گوشی٬ تبلت٬ تلوزیون٬ کنسول های بازی و کامپیوتر متصل می‌شود. این هارد وایرلس امکان اتصال همزمان ۸ دستگاه را فراهم می‌کند و در صورت نیاز به اتصال به اینترنت قابلیت تبدیل شدن به هات اسپات را نیز دارا می‌باشد. به این ترتیب که از داخل تنظیمات این هارد آن را به صورت بی‌سیم به اینترنت محلی که هارد قرار دارد متصل می‌کنید و پس از آن هر دستگاهی که به هارد متصل شود دارای اینترنت خواهد بود بنابر این شما قادرید همزمان با جا به جایی اطلاعات از هارد به دستگاه و یا برعکس در اینترنت نیز به کار‌های روزمره خود بپردازید.

باتری پر قدرت

این هارد قابل حمل بی‌سیم قابلیت پشتیبانی از ۸ اتصال همزمان را دارد و در صورتی که بخواهید فیلم Full HD از روی آن استریم کنید (فیلم های موجود بر روی هارد را به صورت وایرلس بر روی موبایل و یا تبلت و یا تلوزیون هوشمند خود پخش کنید) تا سه دستگاه را به صورت همزمان بدون هیچ مشکلی پشتیبانی خواهد کرد. با تمام این قابلیت ها باتری این هارد تا ۱۲ ساعت می‌تواند کار کند و یا تا دو برابر این میزان برای شارژ کردن موبایل شما استفاده شود.

کاربری آسان

قابلیت AirStation™ One-Touch Secure System™ بوفالو با نام اختصاری  (AOSS) و Wi-Fi Protected Setup با نام اختصاری (WPS) در این محصول شما را قادر می‌سازد تا این هارد قابل حمل بی‌سیم را به امن ترین حالت ممکن بدون نیاز به داشتن دانش شبکه در کمتر از یک دقیقه به گوشی خود متصل کنید. با این هارد وایرلس ظرفیت گوشی هوشمند خود را بدون کابل های دست و پا گیر و بدون نیاز به اینترنت و دانش شبکه به سادگی افزایش دهید.

نرم افزار رایگان بهینه شده

شرکت بوفالو تکنولوژی با نرم افزار باز طراحی شده و رایگان MiniStation™ AIR 2 برای اندروید و iOS کاراییاین هارد قابل حمل بی‌سیم را بهینه تر کرده و اگر بخواهید این هارد بی‌سیم را به سیستم عامل های ویندوز و یا مک بر روی کامپیوتر متصل کنید هم از طریق کابل USB و هم از طریق یک مرورگر وب و وارد کردن آدرس IP آن امکانپذیر می‌باشد.

برنده جوایز مطرح جهان

این هارد قابل حمل بی‌سیم به دلیل طراحی زیبا و بی نظیرش و همچنین استفاده به جا از ترکیب رنگهای مناسب در بدنه آن٬ آیکون های زیبا و کارایی فوق العاده اش  برنده جایزه iF Design Award 2015 شده است.

همچنین در نمایشگاه CES موفق به کسب برترین محصول از نظر میزان جذب مخاطب از مجله VideoMaker شد. این هارد وایرلس به دلیل نوآوری و خلاقیت در تولید و قابلیت های ویژه از طرف بازدید کنندگان نمایشگاه بسیار مورد توجه قرار گرفت و طیف گسترده ای از مراجعین نمایشگاه از آن دیدن کردند.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت