همکاری نزدیک دو شرکت Kingston و Phison و ارائه بیش از 18 میلیون SSD

kingston ssd

طبق آخرین آمار مربوط به SSDهای کمپانی Kingston ، که یکی از اولین ارائه دهندگان صنعت حافظه‌ در جهان می باشد، تا به امروز 18 میلیون دستگاه حافظه‌ی SSD که از کنترلرهای شرکت Phison استفاده می کردند وارد بازار جهانی شده است.

این دو کمپانی پس از یک دهه همکاری نزدیک و موفقی که با یکدیگر داشته اند،به طور مشترک شرکتی به نام Kingston Solutions Inc تأسیس کردند تا با استفاده از تجربیات و توانایی های مهندسی هم بتوانند سرعت و دقت بالاتری را در فرایند و تولید این حافظه ها به کار گیرند.

در سال‌های اخیر کنترلرهای Phison مورد استفاده  در اکثر محصولات Kingston بوده است.همچنین Kingston در محصول  آخر خود که یک SSD پرسرعت از نوع M2 NVMe و با رابط PCIe به نام KC1000 است نیز با اعتماد به کنترلرهای Phison از تراشه‌ی PS5007-E7 این شرکت به عنوان کنترلر استفاده کرده است. محصولی که پیشتر در SSD رده‌ی Enterprise مدل DCP1000 به عنوان سریع ترین حافظه SSD با رابط PCIe در جهان شناخته شده و به عنوان راهکاری با حجم بالا و سرعت زیاد در دیتاسنترها مورد استفاده قرار می گیرد.

گفتنی است که مدیر ارشد اجرایی شرکت Phison آقای KS Pua، از حدود یک دهه همکاری بسیار نزدیکشان با یکی از بزرگترین تولید کنندگان حوزه‌ی حافظه‌های فلش ابراز خوشحالی کردند و اعلام نمودند که از این پس تلاش می کنند تا در صنعت رو به پیشرفت حافظه‌های UFS و NVMe SSD با محصولات جدید و پیشرفته تر به عنوان یکی از پیشتازان این صنعت، حضور داشته باشند.

هم چنین مدیر قسمت حافظه‌های Flash شرکت Kingston هم عنوان کردند: “تیم‌های مشترک دو شرکت Kingston و Phison مدت زیادیست که چه در تایوان و چه در آمریکا با هم همکاری مشترک انجام می‌دهند و طی این سال‌ها به هماهنگی قابل توجهی رسیده‌اند. ضمن اینکه بخش تحقیق و توسعه Phison همواره سطح بالایی از تکنولوژی را برای صنعت حافظه‌های Flash به ارمغان می‌آورد که موجب حفظ جایگاه Kingston به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان این حافظه‌ها به صورت OEM در جهان می‌شود.”

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت