هواوی میت 40 پرو در گیگ بنچ رونمایی شد

گیگ بنچ هواوی میت 40 پرو

23 اکتبر هواوی در کنار دیگر محصولات خود از گوشی‌های جدید خود رونمایی کرد. گوشی‌های سری میت 40 ، جدیدترین محصولات شرکت هواوی هستند که در سه مدل میت 40 و میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس عرضه می‌شوند. تا رونمایی و معرفی کامل آن چیزی نمانده است اما به تازگی مشخصات میت 40 پرو در گیگ بنچ مشاهده شده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

با توجه به آن چیزی که در گیگ‌بنچ منتشر شده است، شماره مدل گوشی هواوی میت 40 پرو NOH-NX9 است و از تراشه‌ی Kirin 9000 بهره می‌برد. علاوه بر آن برای محاسبه‌ی داده‌های گرافیکی از پردازنده Mali-G78 استفاه می‌کند. گفته می‌شود این گوشی از حافظه رم 8 گیگابایتی استفاده می‌کند که البته همچنان مشخص نیست که در سری‌های دیگر یعنی میت 40 و میت 40 پرو پلاس از چه میزان رمی استفاده می‌‎شود.

میت 40 پرو از سیستم عامل اندروید 10 استفاده می‌کند که البته این مورد کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا تمام گوشی‌هایی که در ماه جاری معرفی شده‌اند از اندروید 11 استفاده می‌کنند.

با اعمال محدودیت‌های آمریکا بر هواوی، این کمپانی به مشکل جدی خورده است و دسترسی آن به بسیاری از اپ‌ها قطع شده است. هواوی حتی دسترسی به گوگل استور را ندارد به همین جهت برای دانلود و بروزرسانی اپلیکیشن‌ها، کاربران مجبور هستند به اپ گالری که مختص به هواوی است مراجعه کنند.

درباره امتیازهای گیگ‌بنچ نیز باید گفت امتیاز این گوشی در حالت تک هسته‌ای 1020 و در حالت چند هسته‌ای 3710 است.

گیگ بنچ هواوی میت 40 پرو

بر رندرهای فاش شده، کوشی‌های میت 40 پرو از صفحه نمایش خمیده و دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برد. ماژول دایره‌ای شکل در پنل پشتی قرار گرفته است که میزبان دوربین اصلی این گوشی است و همچنین گفته می‌شود دوربین آن 108 مگاپیکسل است. گفته می‌شود این گوشی‌ها قرار است در 6 رنگ مختلف در دسترس کاربران قرار گیرد.

منبع: bgr

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت