کولر پردازنده Jonsbo- CR401 با طراحی خاص و ویژه

Jonsbo- CR401

این خنک کننده به نام CR401 و از Jonsbo می باشد که ویژگی های منحصر بفردی را نیز داراست.
از جمله این ویژگی ها می توان به طراحی جذاب و خاص آن اشاره کرد.

CR401  بهرمند از طراحی جالبی است که فن آن در میانه حرارت گیر دو تکه آن با پنج لوله ناقل گرما مسی قرارگرفته است.فن تعبیه شده هوا را از یک سمت حرارت گیر مکیده و از سمت دیگر آن خارج می‌شود. همچنین فن مذکور در داخل این خنک کننده نهفته می باشد و به همین جهت از بیرون قابل رویت نیست. البته گفتنی است که جدا از همه این موارد، این خنک‌کننده دارای طراحی بسیار شیکی می باشد.

CR401 که دارای ارتفاع 16.5 سانتی متر و وزن 860 گرم است،از فن بسیار بزرگ و البته غیر مرسوم 12 سانتی متری بهرمند است که به ادعای شرکت سازنده قادر است عملکرد خنک سازی بالایی را با نویز پایین از خود ارائه دهد. این خنک کننده از محفظه شبیه به حرف لاتین U بهره می‌برد که سقف و کناره‌های آن را می‌پوشاند.این طراحی در خنک کننده‌های سرور نیز رایج است که از طریق افزایش برون دهی کانال‌های هوا در لابلای شبکه‌های حرارت گیر، بر کارآمدی آن می‌افزاید. CR401  از نورپردازی RGB با جلوه‌های نمایشی خودکار نیز بهرمند است که باعث افزایش زیبایی آن خواهد شد.

در انتها باید گفت که این خنک کننده از سوکت های LGA775/115X اینتل و سوکت های AMD AM2/AM2+/AM3/AM3+/AM4/FM1/FM2/FM2 پشتیبانی می‌کند.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت