گوشی اقتصادی ال جی k31 معرفی شد

گوشی ال جی k31

امروزه سازندگان گوشی‌های هوشمند، علاقه خاصی به ساخت گوشی‌های اقتصادی پیدا کرده‌اند و کاربران نیز از این گوشی‌ها استقبال می‌کنند.

حال به تازگی کمپانی ال‌جی گوشی اقتصادی جدیدی را معرفی کرده است. ال‌جی گوشی K31 را به عنوان جانشین K30 معرفی کرده است.

همان‌طور که می‌دانید، الجی برنامه‌ی گسترده‌ای تا پایان سال 2020 دارد و قرار است محصولات جدیدی معرفی کند. گویا یکی از محصولات مد نظر ال‌جی گوشی K31 است که به تازگی معرفی شده است.

محصول اقتصادی جدید ال‌جی با نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن HD+ عرضه خواهد شد. این نمایشگر به پنل LCD نیز مجهز شده است. نسبت ابعاد 18.9 به 9 باعث شده تا گوشی هوشمندی با نمایشگری کشیده در مقابلمان قرار گیرد با این حال حاشیه‌های دور تا دور نمایشگر به چشم می‌خورند و میزان حاشیه دور نمایشگر به مراتب زیاد است.

در پنل پشتی شاهد دوربین دوگانه در این گوشی هستیم. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل به همراه PDAF و دوربین فوق عریض آن نیز 5 مگاپیکسل با زاویه دید 120 درجه‌ای است. با توجه به گفته‌های ال‌جی، کیفیت دوربین گوشی K31 بسیار خوب است و از یک گوشی اقتصادی بیشتر است.

همچنین در بالای نمایشگر دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی قرار داده شده است که برای یک گوشی اقتصادی قابل قبول است..

گوشی ال جی k31

با توجه به اینکه اغلب محصولات جدید از قاب فلزی یا ترکیب فلز و شیشه استفاده می‌کنند، ال‌جی برای کاهش هزینه‌ها از بدنه‌‌ی پلاستیکی استفاده می‌کنند.

مشخصات سخت افزاری گوشی ال جی k31

از نظر مشخصات سخت افزاری، ال‌جی K31 (ال‌جی کی 31) از تراشه هلیو پی 22 مدیاتک استفاده می‌کند. در کنار پردازنده 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

البته چنانچه به حافظه بیشتری نیاز داشته باشید می‌توانید از کارت‌های حافظه MICRO SD استفاده کنید.

محصول جدید ال‌جی از اندروید 10 پشتیبانی می‌کند که البته رابط کاربری خاص خود الجی بر روی آن سوار شده است و به همین علت ظاهر متفاوتی نسبت به دگیر رقبا دارد.

همچنین گوشی K31 الجی از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که کاربر قادر است با استفاده از درگاه میکرو USB مجددا آن را شارژ کند.

به نظر می‌رسد محصول جدید ال‌جی با قیمت 150 دلار در ایالت متحده عرضه شود. با این حال زمان دقیقی برای عرضه جهانی این گوشی مشخص نشده است.

منبع: gsmarena

 

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت