فرمت شدن هارد اکسترنال پس از اتصال به تلفن همراه

فرمت شدن هارد اکسترنال پس از اتصال به گوشی

اتصال هارد اکسترنال و یا فلش با کابل OTG به موبایل امری شایع در میان کاربران است. اما مشکل اصلی زمانی به وجود می‌آید که پس از اتصال هارد اکسترنال خود به گوشی با پیامی مواجه می‌شوید و دکمه YES را می‌زنید و همین کافی است که تمامی اطلاعات هارد شما به طور کامل فرمت شود. البته گاهی اوقات شرایط بدتر از این است و پیامی به شما داده نمی‌شود و اطلاعات هارد به یکباره فرمت می‌شود. فرمت شدن هارد اکسترنال پس از اتصال به گوشی امری شایع است که البته راه حل دارد.

همه روزه تعداد زیادی از کاربران برای ریکاوری هارد خود به مرکز امین دیتا مراجعه می‌کنند و مشکلی مشابه دارند.

بعد از اینکه هارد خود را به کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل می‌کنید ناگهان با یک درایو خالی رو به رو می‌شوید و در آن تنها یک فولدر با نام Android موجود است. در اینجاست که اغلب کاربران به عمق فاجعه پی می‌برند و احساس می‌کنند که کلیه اطلاعاتشان را به طور کامل از دست داده‌اند.

دلیل فرمت شدن هارد اکسترنال پس از اتصال به گوشی چیست؟

دلیل فرمت شدن هارد پس از اتصال به تلفن همراه عدم پشتیبانی دستگاه شما از فرمت NTFS است. به همین دلیل گوشی سعی می‌کند فایل‌های موجود را به Fat32 تبدیل کند و با این کار فایل‌های شما را به طور کامل فرمت می‌کند.

معمولا کاربران در این مقطع دست و پای خود را گم می‌کنند اما ما به آن‌ها پیشنهاد می‌کنیم خونسردی خود را حفظ کنند و هارد اکسترنال خود را به مرکز ریکاوری هارد امین دیتا بسپارند تا روند بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد به طور کلی بررسی شود.

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت