قیمت ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ مشخص شد

ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ

همانطور که می‌دانید سامسونگ در طی هفته گذشته به طور غیر منتظره از گوشی میان‌رده مجهز به شبکه ارتباطی 5G خود رونمایی کرد. سامسونگ با معرفی گوشی Galaxy A42 5G ارزان‌ترین محصول 5G خود را معرفی کرد. حال به تازگی قیمت رسمی آن نیز اعلام شده است.

سامسونگ از اوایل سال 2019، با تغییر استراتژی خود و با برنامه ریزی جدید برای عرضه گوشی‌های GALAXY A وGALAXY M  توانست بسیاری از نقص‌های موجود را بپوشاند که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها قیمت گذاری محصولات بود.

در ابتدا سامسونگ مشخصات دقیقی از محصول جدید خود اعلام نکرده بود. حال به تازگی طی اعلام رسمی سامسونگ قیمت گوشی Galaxy A42 5G را 369 یورو اعلام کرده است و به نظر می‌رسد برای یک گوشی میان‌رده که از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند، بسیار مناسب است.

تا به امروز مشخصات دقیقی از این گوشی منتشر نشده است اما طبق اطلاعاتی که از افشاگران منتشر شده این گوشی مجهز به پنل 6.6 اینچی با فناوری SUPER-AMOLED است. همچنین گفته می‌شود صفحه نمایش دارای ناچ U شکل است. در درون ناچ دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار داده شده است.

در پشت دستگاه نیز دوربین چهارگانه قرار داده شده است که طبق گفته رسانه‌ها دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسل خواهد بود. در کنار این دوربین یک دوربین 8 مگاپیکسل اولترا واید، یک دوربین 5 مگاپیکسل ماکرو و یک دوربین 5 مگاپیکسل عمق میدان قرار داده شده است.

با توجه به سابقه سامسونگ به نظر می‌رسد مانند نسل‌های پیشین، سنسور اثرانگشت روی پنل نمایشگر باشد اما هنوز اطلاعات دقیق در این مورد و در موارد فنی دیگر منتشر نشده است.

دیدگاه شما کاربران امین دیتا در این زمینه چیست؟ آیا قیمت محصول جدید سامسونگ مناسب است؟

منبع: gsmarena

© کپی رایت - ریکاوری هارد و بازیابی اطلاعات امین پایتخت